Saturday, April 28, 2007


"Τα τρίγραμμα της προσμονής"
(1-7)













(ψηφιακή σύνθεση28-4-07)



1.

"Σπόρος απέθαντος
στον πυρήνα της γης μου
περιμένει την ώρα."

2.

"Στάλα τη στάλα
το φεγγάρι γεμίζει
ξεμακραίνουνε τ' άστρα."


3.

"Φουσκώνει το κύμα
πριν στην άμμο αφήσει,
την υγρή του ανάσα "


4.

"Βαραίνει το σύννεφο,
διψασμένα τα στόματα
της γης μου προσμένουν"

5.


"Στα στερνά της η νύχτα μου

σκοτεινιάζει περσσότερο
πολεμώντας τη μέρα"

6.

"Ξεδιπλώνει το άνθος της
κερασιά λευκορόδινη
στ’ ανοιξιάτικο χάδι"


7.

"Κι ένα αηδόνι βαρέθηκε
μοναχό του να χαίρεται

τραγουδώντας τον έρωτα"



Φλεβάρης -07


(Ω)


Είχα πει πως δεν θα τα διαβάσει κανείς άλλος παρά
μόνον τα μάτια στα οποία τα χάρισα,όμως :
"το έργο αν δεν κοινωνείται χάνει....
μόνον αν το χαρούμε μαζί με τους άλλους,
δυναμώνει κι αυτό μαζί μ' εμάς..."
όπως μου είπε ένας υπέροχος άνθρωπος
που γνώρισα και του είμαι ευγνώμων γι΄αυτή την παρότρυνση.
Έτσι, αφήνω τα 7 τρίγραμμά μου ελεύθερα
να πάρουν το δρόμο τους προς όποια κατεύθυνση
αυτά θέλουν (τα ονομάζω τρίγραμμα και όχι χαικού
γιατί δεν είναι)

Στην πορεία, θ' αποδεσμεύσω κι άλλους μικρούς θησαυρούς,
όχι αθετώντας προσωπικές δεσμεύσεις και υποσχέσεις,
μα εκτιμώντας ορθότερα την αξία και την αποτελεσματικότητα
κάποιων πραγμάτων, αναδεικνύοντάς τα.




Peace within
Vishnudata_-_Peace...