Monday, April 16, 2007

Απουσία





Στην απουσία σου ζω σαν σ’έρμο σπίτι μέσα
κλειστά παραθυρόφυλλα
αν είναι μέρα ή νύχτα δεν το ξέρω-
θαρρώ πως είναι πάντα νύχτα…

Σκιές που παγιδεύτηκαν εντός του οι αναμνήσεις
στους λερωμένους τοίχους αργοσέρνονται
και στα ταβάνια με τις δυσοίωνες ρωγμές
απειλητικά να χάσκουν- ξεδοντιασμένα στόματα
Xαϊδεύουν τα δώδεκα χέρια χρώματος
-ένα για κάθε μήνα-
χρώματα ξεφτισμένα εδώ κι εκεί
τρύπες στον δυνάστη χρόνο
ανατομία ενός προαναγγελθέντος έρωτος.

Το ξύλινο πάτωμα που τρίζει στο κάθε βήμα μου
πολυκαιρισμένα ξέθωρα τα μισοσαπισμένα του σανίδια
με δυσκολία να κρατούν τα βήματά μου
- φοβάμαι μην βουλιάξω....
μην κατακρημνιστώ
απ’ τον εύθραυστο φλοιό της απαντοχής μου
στην ουτοπία της ελπίδας που καραδοκεί
με τ’αδηφάγο της χαμόγελο στο στόμα

(Το ξύλινο πάτωμα …
- όμορφο κάποτε
όταν άντεχε τους ξέφρενους ρυθμούς μας
τα βράδια των εκστατικών χορών τα γεμάτα αγαλλίαση
και τρυφερή εγκατάλειψη - τ’ αθώα μας βράδια -
κάθε τριγμός του τώρα και μια λέξη
που ειπώθηκε σ' άλλους καιρούς,
μελωδίες και ήχοι που πλημμύρισαν άλλες νύχτες
τυραννικά παραμορφώνει ότι ευλαβικά κατέγραψε ο χρόνος...)

Κι οι πόρτες πάντα μισάνοιχτες σαν να προσμένουν
κάποιο χέρι να τις κλείσει ή να τις ανοίξει διάπλατα
μα δεν υπάρχει κανείς εκτός από μένα
-σκιά κι εγώ μεσ’τις σκιές-
και τα ρεύματα που ορμούν απ’τις χαραμάδες
των σφαλιστών παραθυριών και της βαριάς εξώθυρας
της διπλοκλειδωμένης

μην τύχει και εισβάλλει άξαφνα
εκείνος ο αναπάντεχος εαρινός νοτιάς που κάποτε σάρωσε
γεμάτος υποσχέσεις την γυάλινη ευτυχία μου
θρυμμάτισε τα οικεία όνειρα για να μου φέρει ,λέει, άλλα
παίρνοντας μαζί του της ψυχής μου τα υπάρχοντα
μαζί και ότι γνώριμο ως τότε

ή μην τύχει και γλιστρήσει απρόσκλητο το φως
εκείνο που έλουζε κάποτε τα μαλλιά μου
που άστραψε για λίγο μέσ’ τα μάτια σου
της ψυχής μου ιλαρό απαύγασμα…..
………………………………………………..
και σκορπιστούν σαν φύλλα κίτρινα οι μνήμες.






(Kάθε μέρα κι ένα βήμα πιο κοντά στην μη επιδίωξη,
στην μη προσδοκία.
Κάτι άλλο καινούργιο παίρνει τη θέση τους.
Κάτι άλλο πιο καθαρό,πιο φωτεινό απ' τα σκοτάδια των πόθων
και τις οδύνες της χαμένης εκπλήρωσης...)


Σχετικά:
"Μια άδεια μέρα"

"Το πηγάδι"

"Σιωπή"

"Της Νύχτας"





Deep Forest-Dream ...