Tuesday, October 30, 2007



"Παιχνίδια του Φωτός και της Σκιάς"







"Ζωγραφίζοντας,
φέρνω κοντά συναισθήματα, όνειρα, ανθρώπους...
Τα εμφανίζω στο φως του ήλιου της ατομικής μου συνείδησης.
Τα καλωσορίζω και σμίγω μαζί τους.
Τα εξιδανικεύω, τα εξωραΐζω, δημιουργώντας τη δική μου μυθοπλασία,
τα δικά μου μικρά, προσωπικά έπη,
και μετά τα προσφέρω τροφή στην Ψυχή του Κόσμου,
τους γνωρίζω τον Κόσμο, τα μοιράζομαι.

Ζωγραφίζοντας,
απομακρύνομαι απ' αυτά, τ' αποχαιρετώ,
σαν παιδιά που τ' ανέστησα τρέφοντάς τα,
αγαπώντας τα, βοηθώντας τα να εξελιχθούν,
δωρίζοντάς τους τη δική τους αυτόνομη ύπαρξη,
απελευθερώνοντάς τα στο χώρο και στο χρόνο σαν ανεξάρτητες οντότητες.
Κάθε καινούργια "γέννα" κι ένας νέος κύκλος.
Κάθε κύκλος εγκαινιάζεται και μ' ένα "ποίημα" και κλείνει μ' ένα άλλο,
σηματοδοτώντας την αρχή, την διαδικασία της ζύμωσης,
την εξέλιξη ή το τέλος μιας εποχής.
Εγκαινιάζει και ολοκληρώνει.

Όλα μαζί, μια ενότητα χρόνου.
Μονάδες μέτρησης της ζωής μου.
Κάθε έργο και μια δήλωση που αντέχει στο χρόνο,
σε αντίθεση με τις λεκτικές δηλώσεις
που αργά ή γρήγορα αυτοαναιρούνται.

Ζωγραφίζω, εν τέλει, γιατί αυτό είναι που κάνω καλύτερα.
και είναι αυτό που με κάνει να νιώθω καλύτερα,
δικαιώνοντας, έτσι την ύπαρξή μου."